Lawatan Pelajar Jepun :)

p/s : Okey ! baru neh sempat updated blog !
punye la lembab ,
ta dapad share hot'hot story :|
okey , the story begin from here :)

Ni kali kedua aku menyambutnya ,
before neh kat sekolah lama :)
excited wokk !
but kitoang ( lower six ) 
terpaksa dipecahkan kepada beberapa kumpulan .
untung ler aku gan si Mira . ngee !
this is my group , nom5.
and Im the leader --'
Thats my girl :)
sambil menunggu kedatangan pelajar Jepun tu ,
sempat lagila capture picture with my friends !
lame kod tunggu --'
my classmate :)
pelbagai aksi lagi antara kami . . .
This is my senior , form 4 :)
Me with Mira :)
Sebahagian daripada kami :)
Again ! :D
Lower six + Upper six :)
Setelah tungu and tunggu , akhirnya mereka sampai :)
excited ! cantik'cantik :D
putih gila , terpesona >.<
setiap pelajar kena ambil seorang dari pelajar Jepun .
and aku berpasangan bersama leadernya , Minami namanya .
Me with Minami
Best dapat dia !
banyak cakap :)
walaupun Bahasa Inggeris dia tidak berapa okey ,
tapi dia tetap mencuba untuk berborak :)
alhamdulillah ,semua ahli aku berikan kerjasama .
berikut adalah gambar'gambar yang lainnya . . .
Their principal
Me with Eri
:)
Makan :)
Mencuba pakaian tradisional
Terompah :D
Group Nom 5 ! :)
Kedatangan mereka disambut dengan meriah ,
kesian juga kat mereka sebab cuaca yang terlalu panas ,
yela sekarang musim salji dekat Jepun .
manalah dorang biasa dengan cuaca sini :)

Lastly sebelum pergi , sempat bertukar'tukar hadiah :)
aku berikan Minami gelang kesayangan aku 
dan aku mendapat keychain yang comel gila dari dia !
dari Disneyland katanya :)
thanks so much Minami .
now , dah ada FB die .
EXCITED ! boleh bertanyakan khabar dia .

Next year ade lagi :)
semoga berjumpa lagi Minami . . .

No comments:

Post a Comment