New Bestie and I love Them !

I love my life at my new school :)
*continue study in Form 6 at Senior Methodist Girl School ~~

First impression yang keluar that time :
-Perhh ! sekolah PEREMPUAN :) 
-OMG ! habislah kena buli --'
-Mesti gugurl die sombong'sombong :(
-Mesti awal'awal da kena pandang slenk ?
-Mesti takde kawan ! waaaa ! :'(
-Salah ambil sekolah ke yeaa ? 

BUT ! tanggapan aku tu salah rupenye . . .
I have good friends , good teachers and good beginning :)
Walau hanya 6 orang pelajar ;)
Whatever it is , i LOVE my girlss ! tadaaaa ! :
Wani
p/s : orangnyee COMEL and gila'gila ;)


Mira
p/s : OMG ! dia banyak mulut tahuu ! :) 



Tika
p/s : ouhh ! this girl so MANJA . . .
Puvini
p/s : this FELLA haa ! she's so beautiful :)
Syarmila
p/s : she's sooo nice :)
P/s : cantikkan mereka ? 
And jangan terjekut ! they are younger than me ;)
Im proud to have all of them !
Mereka yang menyedarkan saya erti persahabatan sebenar . . .


No comments:

Post a Comment