Pity Him :'(

Bagi perempuan seperti aku ,
Bukan mudah nak lupakan sesuatu perkara yang menyakitkan .
Tapi kadang'kadang perlakuan itu yang datang tiba'tiba 
Tiada niat nak sakitkan dia .

Malam tu dia betul'betul ikhlas nak jumpa aku ,
Masa jumpa tu , tibe'tibe dia pakaikan aku helmet ?
Sedangkan dah lama gila dia ta buat macam tu *terharu
1st gaji , dia belanja aku makan .
SUMPAH leleh . . .
Aku orang pertama dalam ingatan dia :')

Tapi sayang , time balik tu aku moody 
Ada sedikit perlakuan dia buat aku menyampah !
Dia terpaku lihat aku and sebelum balik dia sempat cakap :

' Aku nak kau tahu , aku SAYANG kau ,
Aku betul'betul nak berubah ! '

Tah apa yang aku dah buat pun aku ta tahu ?
Kenapa mesti aku teringatkan hal lama ?
Sedangkan dia bukan berniat macam tu ?
Mungkin aku patut hakis perasaan DENDAM aku tu ?
Mybe . . . ?

No comments:

Post a Comment