Seribu satu kisah . . .

Bored Saturday , AGAIN !
bangun pagi , tolong mak sejap
then buat aktiviti sendiri --'
dah bermula cuti sekolah .
actually , Isnin kena sekolah
tapi rasanya macam tak datang kod !
ape nehh , adek'adek sume cuti Isnin kod !
aku je start cuti Selasa !
sekolah tu GILA ?
mak pula suruh cuti je terus ;)
rock ta rock la mak saiyaa ! :p
Emosi ta stabil :|
hate this kind of feeling .
rasa macam tak diperlukan ,
rasa macam tak setaraf 
dan bermacam lagi .
I love her , love my friends !
tapi ? tak apalah .
da biasa kena macam ni .
so , penyelesaian ?
ALONE ! :]
Semalam mak aku buka topik mengenai LESEN :)
disebabkan mood yang kurang stabil semalam ,
aku ye kan saja --'
kejap'kejap YE , kejap'kejap TAK .
buat emosi aku kurang stabil je .
baik aku diam je , kalau dah buat 
baru aku teruskan .
malas nak cakap lebih .
Rabu depan Deepavali .
kawan ajak datang rumah ,
happy gila sebab kawan'kawan
yang lain akan pakai baju Punjabi .
aku pun sama .
tapi tu dulu , sekarang ?
macam ada tak ada mood nak pergi :'(
mungkin lagi beberapa hari ,
aku dah okey . hope so :)

No comments:

Post a Comment