Youuu :'(

Blog la jadi mangsa aku :')
nak updated kat FB , fikir dua kali la der .
ta pasal'pasal tambah lagi satu masalah .
tah apa specialnya hubungan aku dengan dia ?
sampaikan apa yang aku updated ,
begitu cepat sampai pada dia .
thanks for your concern ! F*CK !
aku punya hak . diorang ta seharusnya ikut campur :)

The story begin at here :
kena marah tanpa sebab ?
kadang'kadang terfikir kenapa jadi macam tu .
mungkin dia letih bekerja kan.
cuba untuk faham dia tapi . . . ? huh !
hubungan di posisi kurang stabil .
kejap'kejap okey , then tetiba ^%*&^% !

Rasa macam sedih GILA malam neh :'(
kesalahan yang aku buat :

*ta buat ' call me back '
sebab selalunya ktaoang macam tu ,
if takde kredit , just send CMB jee .
at least tahu okey ke tak .
cuma kelmarin aku ta buat --'
dan dia seakan marah sangat .
mungkin dia takut aku balas dendam ,
tapi buat apa ?
bukannya aku puas pon .
perkara tu da berlaku dan aku da lupakan :|
Aku call tadi , dia ta okey .
macam nak marah ,
ade tak ada mood .
aku sendiri penat , tapi tak ada pulak macam tu ?
tah apa yang dia alami ?
tah ape yang dia fikirkan ?
cuba tok faham dia ,
tapi dia tak berikan kerjasama :(
berkali'kali aku tanya ,
apa salah yang dah aku buat .
dia suruh aku fikir sendiri ?
hurrmmm . hopeless !

Dah berapa kali on off , on off .
tapi still on lagi sebab masing'masing sayang .
hubungan dah terlalu lama .
tahun depan dah 5 tahun .
tapi bila macam neh ? tak tahu laaahaai !
bila off , rasa rindu n blablabla .
bila on , asyik ta okey and so on ?
jadi , macam mana ?
neh baru diperingkat neh ,
tahun depan ? hari'hari seterusnya ?
tak ke lagi teruk kan ?
apa yang dia and aku nak sebenarnya ?
kejap okey , kejap tak --'
tak ke sedih ? :'|
Tadi dia letak panggilan aku ,
biarlah dia .
pandailah cari aku sendiri ,
aku pon tak akan call balik 
tah la SEDIH sangat .
still terfikir'fikir WHY ?!
kuatkan jela semangat aku neh .
mungkin ade salah aku kat mana'mana .
tapi kalau dibandingkan dengan kesalahan dia ?
hurmm , tah laaa . kuat gak la aku neh !

Kalau dia buat ' call me back ' or
call aku patut ke aku jawab ?
hati rasa berat ouhh .
sentap GILA ! tangisan aku tiada makna bagi dia .
biarlah aku sendirian buat masa neh .
macam'macam dalam fikiran aku --'
dia bosan ? nak break ? ta selesa ? rimas ?
kalau ye , cakap jela kan ?
dari sakiti aku macam neh .
aku sendiri tercenggang + BLUR tak tahu apa'apa :'(
cuma yang pasti , aku RINDU dia . Miss a lot !
Sorry , aku perlukan masa untuk sendirian.
perlakuan kau menyakitkan :'|


No comments:

Post a Comment