9 October 2011

4 tahun 7 bulan :)
Selamat ulangtahun yang ke 4 tahun 7 bulan kepada kami :)
alhamdulillah sudah sampai ke tahap ni .
semoga berkekalan hingga ke anak cucu 
dan semoga diberkatiNya . amin . . .

Bhahahahaa :D
Semalam dalam pukul 1 dia call aku .
actually dah tunggu dia dari pukul 12 ,
tapi mungkin dia masih kerja 
dan akhirnya aku tertidur . ZZzzzz !
lepas sejam tertidur , dapat panggilan dari dia .
berborak macam biasa .
tunggu dia ucap dulu , tapi takde !
' dia lupalah tuuu :( ' kata hati aku .
last'last aku yang wish :p
n terdengar dia panggil nama aku lembut'lembut . . .
aku yang tengah bercakap akhirnya terdiam .

katanya :
' abg bukan lupa . abg tak pernah lupa .
cuma , selama kita bersama , 
abg tak pernah dengar ayg wish dulu .
ape kate ayg cakap balik ? boleh kan ? '

aku ketawa . memang BETUL pun !
then aku pon wish la semula ,
diikuti wish dari die .
okey , dalam wish masing'masing
ade ayat MEMERLI ;)
memerli kesalahan masing'masing .
kitoang hanya ketawa dan berbalas ayat .
dah lame tak bergelak tawa seperti tu.
yelaa , masing'masing dah busy .
aku dengan study , die dengan keje die .
so , masing'masing penat .
sampai takde mase nak have fun .
tapi takpe laa , sampai bila nak happy je kan ?

Semoga hubungan neh sampai ke destinasi kami :)
I Love You So Fucking Damn Much !

No comments:

Post a Comment