Perpustakaan Kuala Lumpur ( PKL )

Untunglaa sekolah dekat dengan PKL :D
Semalam exam paper Sejarah !
Sejarah Malaysia ( kertas 1 )
komen ?
hmm , not bad n little bit bad ? haha .
kelmarin , ta bape sehat lak nak ulangkaji .
so just ingat ape yang boleh ingat
n yang lain dah ade dalam pale hotak .
alhamdulillah , soalan die ade kaitan :)

After school da planning g PKL .
but before that pegi makan .
kitoang makan kat kedai mamak bawah Daya Bumi tu .
Meggy goreng die tak berapa nak sedap pulak !
luahan hati saya dihasilkan dalam kaya seni ;)
Sorry Anne , ini TANDA protes saya :D
Seni tak ? seni la kannn :D
After that gerak gi Library KL .
Bhahaha :D SERABAI !
duduk meja hujung sebelah kanan meja budak St.John .
sorry bukan menggatal , thats my junior sekolah lama dulu :)
sambil tu ulangkaji sesame laa kan .
dah dua'dua ambil form6 .
sebelah meja kiri junior MGS , form 5 .
p/s : can I tell u something girl ?
yaa , YOU beside my friends .
I HATE YOU !
tapi tak cakap depan'depan la , cakap dalam hati :D

Kenapa ?
haha , tataolah nak cakap macam mane .
cuma dia so FUNNY !
nak jeling'jeling , buat muka sombong bagai ?
sikit pon tidak kisah .
macam sekolah tu KETURUNAN kau yang bina pulak !
kalau cantik takpee sayang .
neh kalau muka pon dah kalah dengan muka saya
yang sememangnya tak cantik neh buat apa ?
so ambrassing ! kesian . . .

Tatao kenapa dia harus begitu ,
takkan la aku nak senyum kan ?
dah muka asik nak mencuka !
nak buat muka sombong tapi ta jadi .
muka macam nak kena penyepak !
diri sendiri yang sakitkan melihat saya ? ;)
hanya mampu tersenyum .
yang penting ,
aku da jadi sebahagian dari sekolah kau lah BUDAK !

No comments:

Post a Comment