Ex'VSS Student :)

Class album of 5 Account 2009
PLASTIK ! konon'konon sopan laa kan :D
Tadaaaa ! haha :D ini baru REAL !
SUMPAH !
Aku rindu zaman neh ,
dua tahun lepas ( 2009 )
miss my friends , my teachers , my school
and my ENEMIES ! haha :D
kitoang class Account je derr !
ta bagus mane pun ;)
tapi yang bagusnye , class kitoang PALING nakal !
okey , Im the Class Captain ( bangga )
susa ta susa laa jaga mereka neh --'
Leftenan nye Faizal a.k.a Pejon :)
2x5 jee sume .

Aset utama kitoang , KEBISINGAN ! ;)
cikgu'cikgu sendiri pon kate :
' memang da keturunan class accaunt '
thats mean , sebelum'sebelum neh pon same !
tapi bising'bising kami n nakal'nakal kami ,
belajar tetap belajar ouhh ;)

Dekat sekolah itu juga aku kenal MAMAT neh :D
My Bf (form5 2008) :
Berada ditengah'tengah antara lima lelaki dibelakang :)
Haha , thats my bf class album :)
aku kenal die since form 3 n die form 4 ,
time neh die da form 5 da .
time aku turun dari lab , nampak class die tengah stanbay .
malu ta malu laa die , aku usha dari jauh :D
sorry ! dekat sekolah kami tidak bertegur sapa .
kenapa ? sebab aku tasuka .
sombong la katekan , sedangkan da kapel daa .
banyak kali dia tegur n banyak kali juga aku menjeling ;)
tapi balik sekolah , aku active . baru bercakap .
alhamdulillah , kekal sehingga tahap neh
semoga berkekalan . . .

Papepon , sekolah neh paling aku sayang !
kenangan pahit manis masam masin semua ada .
tak kirelah kat mana aku berada ,
sekolah neh gak tetap aku sanjung .
love you guys :')
kalaulah masa boleh berundur . . .

No comments:

Post a Comment